DIY Guldfärgad inspiration

Jag har fått dilla på guld. Mycket går faktiskt att förändra med sprayfärg. Jag funderar på att spraymåla en gammal kruka, men egentligen är det bara fantasin som säger stopp. Vad skulle sägas om en guld: -galge, -flaska, -ram eller -lampa. Det går också att spraymåla mat. Här nedan ser ni en tomat som dekoreras. Tro det eller ej så är den här sprayen inte farlig, utan den går faktiskt att äta. Hmpf.. vet inte helt om jag skulle vilja äta men, är du sugen på att spraya med ätbar färg så hittar du den här. 
Nedan är lite inspiration på vad du kan förändra med lite färg. Kanske vill du inte ha just guld, utan koppar, svart eller rött? Som sagt det är bara fantastin som sätter stopp!
Foto: 1, 2, 3, 4, 5

Kommentarer
Postat av: Helene

Spraymåla är faktiskt himla kul. Jag har bara gjort det några få gånger med känns alltid som att ytan blir så snygg. Dock har jag bara använt vit färg, men funderat en tid på om jag ska gå lös med gröna nyanser på några krukor :)

2015-12-16 @ 22:07:20
URL: http://attgoraengote.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin