Vykort från en helg i stugan

Vilken helg och vilket väder! Efter en helg i stugan känner jag mig helt påfylld med energi. Vädret har verkligen visat sig från sin bästa sida och det är bara att hålla alla tummar och tår för att det blir många sådana här dagar i sommar. Lite avundsjuk är jag allt på de bloggare som har tillbringat söndagen och måndagen i Göteborg på Bloggforum. Hur trist som helst, men jag fick helt enkelt inte till det den här gången.
Jag hoppas att alla bloggare har haft en toppen helg på Bloggforum och att alla ni andra har njutit av en bra helg och fått en bra start på veckan.
1. Frukost i morgonsolen 2. Kryddlådan har fräschats upp med ny jord och nya kryddor. Perfekt för sommarens måltider. 3. Jag har med gott samvete legat på soffan och i solstolen och läst ut en bok 4. En rabarberplanta har fått ett eget litet land 5. Så vackert vid sjön 6. Grillning x3 kvällar i rad 7. Vi hittade fem vinbärsbuskar under en stor gran. Efter en del röjande hoppas jag nu att vi ska kunna få njuta av lite vinbär i sommar 8. Tro det eller ej, jag tog ett dopp i 11,5 gradigt vatten 9. Nyplanterade blommor vid verandan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin