Vilken dag...

...och vilket väder! Jag började dagen med att koka rabarberkräm och sedan har dagen rullat på och bjudit på flera dopp i havet, sol vid stranden och så slutligen en rabarberpaj. Min mamma säger alltid att det är som vackrast mellan hägg och syren och jag kan nog inte annat än att hålla med, för så fantastiskt vackert det är ute just nu. Till frukostdukningen i morse plockade jag av några syrenkvistar och satte i en vas på bordet. De är ju inte bara vackra att se på, de doftar ju också helt fantastiskt!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: living by Miriam

Det är verkligen underbart ute nu :) Vilken lycka med syren, trots att vi bor på landet så finns det inga här. De vi planterat växer super långsamt. Hoppas du får en fin söndag!

2014-05-25 @ 07:35:25
URL: http://www.livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin