Tips sökes

Tro det eller ej (vill knappt erkänna) så sitter jag fortfarande på mitt kontor på jobbet. Nu kände jag att det var bra för idag och att jag passar på och gör ett litet blogginlägg innan jag packar ihop för dagen. 
Visar en bild som är från någon dag sedan. Det är redigering av bilder som pågår för fullt. Jag behöver dock tips. Jag är nämligen urdålig på att ta hand om alla bilder. Jag har oerhört många bilder och nya fylls på varje vecka. Frågan är bara "hur sjutton" man ska hantera alla? Vad gör ni med dom?  Hur hanterar ni dom? Program? Gör ni fotoböcker? Tipstack!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Alice

Själv använder jag MacBooken's egna iPhoto, men var gång jag lägger in, gör jag det som händelser som jag döper efter motiv, plats, datum etc, allt för att göra det så lätt att hitta som möjligt.

Sen nu när jag har flyttat ihop med min sambo så har jag börjat köpa in kollage-ramar som jag sedan fyllt med bilder på oss och våra vänner, för att göra det mer vårt hem än mitt som han flyttade in i :)

2014-05-13 @ 19:25:34
Postat av: Living by Miriam

Gör som föregående talare, samt försöker rensa bort dåliga eller inte använda bilder. Jag gör fotoböcker till gudssonen, förstoringar till oss och vägg kalendrar.

2014-05-13 @ 19:44:18
URL: http://www.livingbymiriam.se
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Ja men åhhh sådan är jag också. Har noll koll egentligen, sorterar in i helt vanliga mappar på datorn. Men måste ta och styra upp allt det där och framförallt rensa ut bland alla dåliga kort...

2014-05-14 @ 13:15:09
URL: http://www.strawberrydreams.se
Postat av: Katarina

Jättedålig på att göra fotoböcker av mina bilder. Jag är grym på att spara i olika mappar dock. Måste ju det pga alla jobb, men det här med att göra något av allt privat står längre ner på min to do list (uppenbarligen) ;)
Kram

2014-05-20 @ 16:40:53
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: Ami

Gör dom på fotoklok.se

2014-05-23 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin