Altanhäng

Jag har länge gått och suktat efter en hängmatta. Inte helt lätt att få tag på och inte helt lätt att hitta i ett stilrent men skönt tyg. Men när vi letade ny cykelslang inne på Jula idag så låg den bara där, svart och snygg och blinkade till mig. Hepp, den fick följa med hem och nu har jag tillbringat eftermiddagen i hängmattan på altanen. Just nu ligger jag här och bloggar ute i friska luften, medan kvällsolen tittar fram mellan träden. Väldigt mysigt och jag tror allt att detta kommer att bli mina nya favoritplats!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Lätt att det blir så, en favoritplats! Jag älskar gunget, man slappnar av så skönt

2014-05-25 @ 23:06:51
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Jenny - Hemtrender

Jag förstår det, ser hur mysigt ut som helst!
Kramkram :)

PS. nu är jag finally här i sthlm! Vi kanske kan ses nästa vecka redan.. ? :)

2014-05-29 @ 12:30:25
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin