Rosa är vårens trendfärg

Jag har fått helt "dilla" på vårens rosa färgtoner som syns alltmer i inredning, bland möbler, på väggar och inredningsdetaljer. I veckan trillade det ner ett pressmeddelande från Jotun med en vår- och sommarkollektion som även den till stor del bestod utav rosa toner. Olika toner av rosa ger en livlig och feminin prägel i inredningen och det kan också ge en känsla av glädje och sensualitet. Rosa is da shit just nu helt enkelt!
Foto: Jotun/Lady, Lady Bliss, Lady Butterfly och Lady Bordeaux

Kommentarer
Postat av: Therése S

Rosa är väldigt fint. Vi hade rosa väggar i vårt v-rum tidigare men valde att måla dem vita istället.
Nästan så jag ångrar det nu när jag ser dessa fina bilder.

2014-03-06 @ 09:30:56
URL: http://blogg.thereses.se
Postat av: Katarina

Och det är fint. Då har jag valt rätt färg på kuddar mm.
Kram och ha en superfin helg.

2014-03-07 @ 08:44:46
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin