Bemz lanserar flera pasteller

Just nu har jag ett "jag-längtar-efter-vår-och-blir-förtjust-i-alla-pasteller" begär. Det gjorde att jag blev lite extra kär i de här bilderna och tygerna som Bemz lanserade i veckan. Bemz är företaget som har riktat in sig på att göra överdrag till IKEA-möbler. Jag beställde för någon vecka sedan flera tygprover till vår soffa, men nu blev jag osäker och funderar om jag ska våga gå på någon ny fräsch pastell. Får nog fundera lite till. Visst är det läckert?!
Foto: Pressbilder Bemz

Kommentarer
Postat av: living by Miriam

Ha ha! Precis så man känner nu. Mycket snygg rosa färg måste jag säga :-)

2014-03-07 @ 12:05:45
URL: http://www.livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin