Sugrörs tips

Har du också blivit förtjust i snygga sugrör? Det finns mängder och åter mängder av snygga sugrör, i alla dess färger både i butiker och på nätet. De snygga sugrören har också gjort att det plötsligt känns otroligt tråkigt att plocka fram sina "gamla" mer traditionella sugrör. Jag hade en hel hög kvar och funderade länge på vad jag skulle ta mig till med dom. Plötsligt så var de bara riktigt tråkiga. Sedan kom jag på att man helt enkelt kan pynta dom med washitejp. Antingen kan du göra en eller flera små flaggor. du kan även klä hela sugröret med washitejp så att den "vanliga" färgen inte syns. Bara att plocka fram fantasin helt enkelt!
 Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin