Var det någon som sa semester?

Nu börjar seeeeemestern! Yeha! Semestermood kan innebära att bloggen kanske hamnar i lite sommardvala. Men jag skulle säga att det mer beror på "täckningstillgänglighet" än "blogg-mood". Lust att skriva har jag alltid och eftesom jag vet vad jag har i planen för semestern så vet jag att jag har många roliga tips på g. 
Vi har nästan inget planerat på semestern (förutom vissa projekt). Det betyder att vi kommer att ta det lite som det kommer. Jag går och funderar på en eventuell tur till Gotland. Är det fler som ska åka dit så kan jag tipsa om sidan Gotlandstips som drivs av bloggarna Emma Aspelin och Maria Soxbo. Men, även om det är en bra sida så tror jag inte dom har fångat allt och sitter du på något riktigt bra tips, så är jag idel öra. Om jag drömmer lite om Gotland så skulle jag också kunna tänka mig att stanna en natt på Furillen. Vilket läckert ställe!
Foto: Furillen

Kommentarer
Postat av: living by miriam

Åh vad härligt. Jag har också semester. Inget inplanerat förutom alla små fix iom att man har hus och trädgård. Gotlandstips finns på instagram också ;)

2014-07-05 @ 14:39:35
URL: http://www.livingbymiriam.se
Postat av: living by miriam

Åh vad härligt. Jag har också semester. Inget inplanerat förutom alla små fix iom att man har hus och trädgård. Gotlandstips finns på instagram också ;)

2014-07-05 @ 14:39:55
URL: http://www.livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin