Några fjuttiga dagar kvar

Nu är det endast några fjuttiga dagar kvar till semestern. Yippi!! Jag känner att jag den senaste veckan har blivit en slav under väderprognoserna. Det vill säga att jag är helt beroende av att se hur vädret kommer att bli och när det ser ut som att "kylan" håller i sig och solen lyser med sin frånvaro - då får jag lite smått semesterpanik! Tills dess att semestern börjar så frossar jag också i svenska pärlor och funderar vart vi ska åka på en liten tur under sommaren.
...om inte vädret är riktigt, riktigt dåligt vill säga. Men jag håller fortfarande semestertummarna! Början av semestern ska tillbringas i stugan och måla om vårt lilla fritidshus. Boken, Husets ABC, som vi fick av våra kära vänner ligger oss extra varmt om hjärtat just nu.
Ser ni också att jag har fått upp korten från Therese Sennerhol på väggen?! Blev en perfekt dekoration på väggen i vardagsrummet!
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin