Grön dukning med utsikt

Idag gör vi en liten utflykt till Sundsvall vilket betyder att jag har lite täckning i bilen till och från Sundsvall. Passar självklart på att förbereda några inlägg med bilder från de senaste dagarna. Ett mål med dagens utflykt är IKEA (och inköp av lite nya saker till ett sovrum vi håller på att renovera). Innan sommaren köpte jag en grön duk på rea på IKEA. För någon dag sedan åkte den fram och fick pryda utebordet till middagen. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har börjat bli jätteförtjust i dukar(!) Gamla som nya håller jag numera utkik efter i butiker och på loppis.
Runt servetten dekorerade jag med en liten smörblomma. Enkelt och somrigt!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så fint Emmelie! Drömutsikten också ju!

2014-07-16 @ 12:01:30
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Jenny - Hemtrender

Men gud vilken utsikt ni har, helt fantastiskt. Hoppas ni njuter riktigt rejält av er semester!!
STOR kram

2014-07-19 @ 11:53:23
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin