Redigerar bilder och söndagsmyser i soffan

Det är söndagsmys på hög nivå hemma hos oss idag. Jag sitter i soffan och redigerar Formexbilder och ser på skidskytte. I väntan på Formexrapport så bjuder jag på en just-nu-bild från soffan. Den här Starbucks-koppen köpte jag i USA 2010. Jag har sedan varit på jakt efter fler men det tycks vara omöjligt. Nu har jag sett att Starbucks i Sverige serverar sina gäster kaffe i just de här kopparna, men köpa dom får man inte. Någon som vet vart man får tag i fler, så tar jag tacksamt emot tips!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Lia Svensson

HEJ! Jag tycker du är så fin <3
JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, INREDNING .....M.M
http://campadre.se/tipsa/7817. Även denna sida har jag tjänat tusentalskronor genom att handla på internet genom denna sida (tex på nelly, Apollo mm) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=302794

2014-01-19 @ 16:00:56
Postat av: Johanna

Jag vet att starbucks på centralstationen i Sthlm har flera olika modeller till salu för 99:-/styck. Kommer dock tyvärr inte ihåg om den du har finns där.

2014-01-20 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin