Halltankar

Jag går just nu i halltankar. På torsdag kommer en efterlängtad byrå till hallen och då börjar det arta sig vid entren. Men, en hall är ju inte klar bara för att en byrå är på plats, utan det gäller att även få till alla små detaljer. Jag tycker hallen är jätte viktigt, det är trots allt det första du möter när du går in i ett hem. Den här hallen, från en lägenhet i Göteborg, tycker jag är enkel, men väldigt snygg. Tänk att en pall, blomma, tavla och en lampa från taket kan göra så stor skillnad!
Foto: Alvhem Mäkleri

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Vi håller också på att inreda och dona, vår hall är nästan klar, men jag saknar något blomarrangemang och så har jag sett en jättefin lykta som skulle passa bra in :)

2014-01-15 @ 11:40:05
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin