Tacksamhetsonsdag

Idag har jag jobbat på tok för många timmar av dygnet. Men tacksam som tusen är jag efter att jag äntligen har betat mig igenom saker jag inte haft tid att ta tag i. Jag är också jätte tacksam för att jag i morse lyckades boka en vecka till solen och att vi nu har något jätte kul att se fram emot! Jag är också jätte glad efter att jag idag fick en riktig rolig förfrågan från en tidning om en intervju och att pryda deras omslag. Innan jag gör något förhastat så ska jag sova på saken! Men, det är helt enkelt bra att ibland stanna upp och bara vara tacksam för det man har! Så tack alla ni fina läsare som tittar in här om och om igen. Lämnar en liten kommentar, skriver något uppskattande eller skickar ett mail! Tusen tack för att ni finns!
 Foto: Pinterest

Kommentarer
Postat av: living by Miriam

Tack själv!

2014-02-06 @ 20:31:20
URL: http://www.livingbymiriam.se
Postat av: Katarina

Håller med föregående talare. Tack till dig för att du uppdaterar med vackra inlägg och tankar. Kramar

2014-02-08 @ 19:18:10
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin