Instabomb från augusti

Det är ett litet tag sedan jag bjöd på en Instagrambomb. Här har jag samlat ihop bilder från augusti månad. Visst är det fantastiskt att vi har haft så bra väder(!) När jag tittar på bilderna igen så tycker jag att det är helt fantastiskt. Vill du följa mig på instagram så hittar du mig som emmeliejoh
Foto: 1. Veckans springtur bjöd på växlande väder men fantastiskt solnedgng (3 minuter senare stod regnet som spän i backen). 2. Dopp i havet där vi bor i Stockholm 3. Färska blåbär i filen - älska hösten! 4. Auktion i Järvsö 5. Skålen från RIF-design gör sig fint med röda tomater 6. Morgondopp vid stugan 7. Sälen bjuder på fint väder och fina fjäll i bakgrunden 8. 4 bruna fårskinn trillade in i ett paket *yippi* 9. En liten yta utan flyttkartonger. Vi längtar fortfarande efter leverans av skåp och stolar.

Kommentarer
Postat av: anna

härligt kollage :)

2013-09-07 @ 15:44:02
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: STILITIDEN

Härliga bilder! Och jag följer dig gärna i spåren på Instagram:)

Ha en fin kväll!
Kram
Camilla

2013-09-08 @ 22:30:55
URL: http://stilitiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin