Heja Obama

Bor man i Sverige går det knappt att undgå att Barack Obama är på besök. Bor man i Stockholm är det omöjligt att missa. Jag skulle egentligen åkt in till city för lite ärenden idag, men en oväntad (och ovälkommen) förkylning satte käppar i hjulet för det. Så istället för citybesök ligger jag nu i sängen, någon fjuttig mil från Obama och tänker "så här nära kommer jag nog aldrig mer vara en amerikansk president". Tänkte också att dagens inlägg kunde få en amerikank touch och varför inte i firandet och dekorationens tecken?!
 
Foto: Lanternor, 3 st för 69,- hos Partytajm. Röd och vit påse. 25 st för 39,- hos Leilas Generalstore. Sugrör 25 st för 39,- hos Leilas Generalstore. Textilband 5m för 49,- hos Leilas Generalstore. Ballongmix 15st för 49,- hos Partytajm. Serpentiner 30,- hos Celebrations. Popcornbägare, 75,- för 6 st hos Inreda.com

Kommentarer
Postat av: Louise

Krya på dig sjukis!! Jag kom inte närmare än thorildsplan heller :0) kramar!!!

2013-09-05 @ 06:44:51
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin