Söndagsfrukost och tröttheten börjar ge sig

Idag är faktiskt första dagen på riktigt länge jag känner mig lite piggare. Jag hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen(!) Min jetlag börjar också ge med sig och jag börjar komma i en bättre rytm med dygnets timmar. Yippi!
Idag vaknade vi upp till en riktig höstig med solig novermberdag. Även om solstrålarna verkligen sken in i vårt kök tände vi en liten eld på morgonen, njöt av en god frukost och såg på nyhetsmorgon. Hoppas att ni också njuter av en härlig söndag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt dukning!
Kanske får jag passa på att tipsa om en liten tävling hos mig där du kan vinna en adventsljusstake!

2013-11-17 @ 19:45:08
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin