Bye Bye Oktober

Välkommen kära november! Man kan säga att vi avslutade oktober med skräckblandad förtjusning. Efter en jobbresa var jag på plats på kontoret igår igen och fann mitt kontor fullständigt inlindat i spindelväv (dock ej riktig). På kvällen blev vi även varse hur det är att bo i hus då det stod två häxor utanför dörren och ropade "bus eller godis". Vi som aldrig har fått halloweenbesök tidigare letade frenetiskt efter lite godis. Ack, den som ger sig, häxorna fick lunka iväg med lite mer godis i sin påse. Nu säger vi hej-hej till oktober och jag tänkte att jag bjuder på ett axplock av oktober bilder från min instagram. Vill du följa mig så hittar du mig som emmeliejoh.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Vilka härliga bilder!

2013-11-02 @ 09:41:52
URL: http://emeliecatrine.webblogg.se/
Postat av: http://landskapsarkitekterna.blogg.se/

Åhh vilken fin äppelpaj!

2013-11-02 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin