Frukosttips

Det slog mig att det är på tok för länge sedan jag visade några härliga dukningar. Nu blir det inte så idag heller, men jag tänkte bjuda på ett riktigt gott frukostttips som passar perfekt till härliga långfrukostar. Man kan säga att detta är en liten miniyoghurt. Jag har serverat yoghurten i IKEAs värmeljushållare Galej (4 st för 9,-). I botten har jag lagt lite hackat äpple och hällt lite honung över. Sedan har jag fyllt på med turkisk yoghurt för att sedan på toppen fylla på med mer äpple, några russin och ringa ytterligare honung över. Jag lovar er - det blir jätte gott!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag älskar Ikeas glaskoppar för ljus, har massor i olika storlekar som jag använder till precis allt, mat till exempel ;) Såg ju supergott ut det där!

2013-05-13 @ 15:57:47
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin