Svalkande sommardryck

Idag har det varit svalkande sommarregn som har trillat ner över huvudstaden. Men, redan imorgon ser det ut som att solen kommer att titta fram igen och sommartemperaturerna har inte tänkt att försvinna. Så underbart! Jag har fått dilla på alla fina sugrör som kan pimpa vilken dryck som helst. För någon vecka sedan tipsade jag om att det går att köpa jätte fina sugrör hos Etsy. Ofta tycker jag att sugrören är lite för långa för något mindre glas. Men ett tips är att då klippa av dom. Får du också två i en kan man säga!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Varför kan inte jag komma att tänka på det. Att klippa av det...så himla smart!

2013-08-09 @ 14:18:51
URL: http://www.majamyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin