Svalkande sommarbål

Här kommer ett svalkande tips på sommarbål som jag sprang på hos IKEAs blogg Livet Hemma. I Stockholm har det idag varit riktigt mulet, men jag har sett att övriga Sverige till stor del har fått njuta av strålande solsken. Vilket sommarväder! Själv har jag börjat jobba och får nöja mig med något kallt att dricka under de ljumma sommarkvällarna på altanen. Men det är inte fel det heller! Jag tyckte att det här såg riktigt läskande ut! Vasen som man har använt är IKEAs Vasen Bladet. Smart att göra bål så här snyggt tycker jag! 39,- för vasen är också ett klipp!
Foto: IKEA, Livet Hemma

Kommentarer
Postat av: Living by Miriam

Mums så läskande!

2013-07-24 @ 08:58:26
URL: http://livingbymiriam.se
Postat av: Katarina

Så himla snyggt! Och precis lika gott lät det! Yummy och kramar till dig i sommarvärmen!

2013-07-25 @ 14:26:51
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin