Lördagens dessert

Det känns som det duggar tätt på bloggen med desserter för tillfället(!) Vi har haft flera gäster den senaste tiden och då har det också blivit olika efterrätter. Här är åter ett recept från Roy Fares som jag kan inte låta bli att tipsa om då den blev riktigt god. Det är en Key Lime Pie, men du gör i små portionsformar så varje person får en egen liten paj. Den är väldigt lätt att göra och om jag säger kondenserad mjölk, lime och en härlig botten så tror jag ni förstår att den blev god. Receptet hittar du här.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Camilla/Stilitiden

Den ser ljuvlig ut, kan nästan känna hur gott:)

Ha en fin dag!
Kram
Camilla

2013-07-28 @ 01:32:14
URL: http://stilitiden.se
Postat av: Living by Miriam

Mums, tänk att jag aldrig prova den, trots att jag hört då mycket om key lime pie. Får nog bli ändring på det ;) kanske något att prova idag när det regnar så... Kram

2013-07-28 @ 08:53:17
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin