Hemma igen

Tidigt i ottan kom vi hem från en vecka i värmen. Ni som inte följer mig på instagram har kanske inte märkt av min frånvaro då jag passade på att förbereda lite inlägg på bloggen innan jag väl åkte. Nu när vi väl är hemma igen är det svårt att förstå att det bara är en liten fjuttig dag kvar av min semester. Vart tog de veckorna vägen undrar jag?! Sista dagarna ska vi bara njuta hemma i huset och försöka få ordning. Vi har knappt varit hemma sedan vi flyttade och det står fortfarande flera flyttkartongerna på hög. Hoppas att ni njuter av ledighet, eller kanske ser fram emot att vara ledig?! Bjuder på två somriga och härliga bilder från sydligare breddgrader!
Foto: Emmelie
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla/Stilitiden

Men, så skönt det ser ut! Låt känslan sitta kvar länge! Jag inte varit närmare Cypern än all den haloumi vi grillat och njutit av de senaste dagarna...:)

Såg du förresten att ditt IKEA-papershop-span fanns medlänkat i Fridas/Trendensers senaste vecko-löp?

Ha det nu så skönt härhemma, det är ju bästa sommarvädret!
Kram
Camilla

2013-07-18 @ 22:45:18
URL: http://stilitiden.se
Postat av: Living by Miriam

Välkommen hem! :)

2013-07-18 @ 22:53:56
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin