Snurrig dag

Idag känner jag mig som Kay Bojesens apa, som har lyckats hänga kvar med en hand för att inte trilla ner. Egentligen skulle apan hänga upp och ned på också, för så känner jag mig idag - upp och ned på! Jag lyckades till och med på vägen hem från jobbet tappa bort min kavaj, som jag trodde jag hade på mig. Vet i sjutton hur det gick till och vet i sjutton fortfarande vart den är. Japp, det är lika bra att gå till kojs, sova och vakna upp till en något mindre snurrig dag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

hehe, ojdå så det kan bli. Hoppas du hittar kavajen.

2013-01-18 @ 09:43:30
URL: http://www.majamyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin