Nordens underbara flora

Jag har börjat få dilla på gamla tavlor och planscher med naturens flora. Troligtvis har jag sakta blivit (omedvetet?!) påverkad av min omgivning för på Formex såg jag att min dilla nästan började bli lite mode. Det gick helt enkelt att se liknande bilder i olika varianter både här och där. Jag funderar faktiskt på att köpa några liknande planscher och hänga upp i vårt fritidshus. Tror att dom skulle passa perfekt över kökssoffan! Just den här jätte fina planschen nedan kommer från Photografibutiken.
Foto: Photografibutiken
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Grundström

De är jättefina de där gamla planscherna, IKEA har väll också nått liknande tror jag.

2013-02-21 @ 08:06:48
URL: http://www.frokengrundstrom.wordpress.com
Postat av: Proforma - Irene

Nostalgi med gamla planscher, fin den var!
Känns som jag också är rätt ute med mitt inlägg idag då! :)
Kram

2013-02-21 @ 14:38:26
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin