Helgen i bilder

Förra veckan gick med turbofart och bloggandet blev verkligen idande. Helgen tillbringade vi sedan i vår stuga och eftersom internet i stugan är lika med 0 så har jag varit lite under jorden ytterligare några dagar. Men, nu är jag tilbaka igen! Samtidigt måste jag erkänna att jag har två hektiska veckor framör mig och redan imorgon reser jag iväg igen. Men, jag hoppas att jag ska kunna ge er uppdateringar även om jag inte är hemma!
Helgen tillbringades som sagt i stugan. Det hade kommit så mycket snö när vi kom dit fredags. Det gör sig faktiskt inte helt rätt på bilden, för det var över en meter och det syns inte riktigt här! Skottning blev det i alla fall. Så mycket så att jag tror att det var en bidragande faktor till mitt ryggskott. Inte roligt! Jag stapplar nu fram och håller alla tummar och tår för att det ska försvinna till helgens tjejvasa!
Jag låter bilden tala för sig själv! Helgen var så fantastiskt vacker. Massa snö, någon minusgrad och strålade solsken!
Foto: Emmelie
Förutom skidåkning så har jag tillbringat största delen av helgen slappandes, med en kopp te i soffan och en bok i handen. Favoritkopparna Sarjaton från Iitalla har fått flytta in i stugan. Godis för ögat!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Så härligt det låter och kopparna är sååå snygga!

2013-02-18 @ 21:53:41
URL: http://ninniesodergren.net
Postat av: kerstin

härliga bilder och underbara koppen

2013-02-19 @ 10:57:47
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se
Postat av: Susihus

Mmmm ser helt underbart ut. Ja allt utom ditt ryggskott. Hoppas att det går över nu till tjejvasan. Vi syns i spåret
Kram

2013-02-19 @ 13:21:02
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin