Julkalender - DIY

Jag tror inte det spelar någon roll hur gammal jag blir - jag gillar verkligen julklappar! Jag tycker det är jätte roligt att få julklappar men jag gillar verkligen också att leta efter dom. hitta dom, slå in dom och slutligen ge bort dom. För att få njuta av julkänslan extra mycket har jag och min kära sambo gjort en julkalender till varandra. Vi har delat de 24 stycken paketen mellan oss. Det vill säga att jag har ordnat 12 paket och han 12 paket. Varannan dag öppnar vi sedan paket. För att det inte skulle bli för stora och dyra paket satte vi också en maxsumma på 500 kr. Men det gör också att ett paket kan kosta 100 kronor och en annan dag kan det vara något för 10. Men över 500 får det inte bli! Riktigt roligt faktiskt!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Vad mysigt och vilken fin idé! Hoppas du (eller sambon?) fick ngt riktigt fint idag.. kramkram!:)

2013-12-01 @ 18:37:16
URL: http://hemtrender.com
Postat av: Jo

Vilken mysig idé! Något att implementera här nästa år. Jag anar att min sambo behöver typ ett års framförhållning för att planera 12 paket! ;)

2013-12-01 @ 23:27:40
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Therése ~ Female Curves

Jag tycker faktiskt inte man blir för gammal för att ge julklappar. Jag tittar alltid på julkalendern på TV och köper alltid egen julkalender eftersom mamma anser att jag är för gammal haha.

2013-12-02 @ 12:53:21
URL: http://femalecurves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin