Frukost med jultouch

Tänkte att jag bjuder på en juldukning jag gjorde för några dagar sedan. För att få lite julkänsla i dukningen så behövs det ofta så lite och det räcker ofta med några grenar, kottar eller kanske lite mossa.
Tårtfatet ni ser nedan är egentligen på tre våningar. Som tårtfat ofta är ihopsatta så går det ofta även att inta använda alla våningar om man inte önskar. Jag plockade bort en våning och använde enbart två. Sedan tycker jag inte att tårtfat bara behövs användast till kakor eller bullar, nej här har jag lagt upp frukostbrödet och lite grönsaker.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser så fräscht ut. Härligt ljus.
Kram och god fortsättning.

2013-12-26 @ 21:40:21
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: Jenny - Bildjournaliststudent

himla fint! så häftigt att du lyckas få rosa att se juligt ut. Om jag skulle behöva ett riktigt proffs för dukning till en framtida fest eller liknande skulle jag lätt anlita dig!

2013-12-30 @ 01:23:48
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin