Formex: Trend zone

Formex anordnade för tredje gången i rad Trend Zone, där besökarna erbjuds ny inspiration och kunskap. I området lyfts fyra internationella trender som tolkas ur ett nordiskt perspektiv i en utställning. Uppdraget att tolka och gestalta höstens och vinterns trender gick till Svenska Moderådet och de skapade en utsällning som de valde att kalla Kub-ismen. I utställningen är det kuber som är placerade på varandra likt byggklossar.
Jag bara måste visa den här bilden för mässing, jag lovar er, det och marmor skulle jag säga är höstens material. Tycker du att det är snyggt så ta en titt på tradera, blocket eller loppis. Jag tror verkligen det går att fynda!
Foto: Pressbilder Formex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin