Hej då fritidshuset, påsken och snön

Vi har haft underbara påskdagar i fritidshuset. Fortfarande så ligger mängder av snö kvar utanför husknuten och skidorna har åkt fram fler gånger under påsken. Men, nu har jag faktiskt lämnat skidorna i stugan och nu tycker jag allt att vintern får säga hej då och så vill  jag säga hej, hej till våren istället.
Påskliljorna fick hamna i den gamla mjölkkannan (som jag på sommaren plockar blåbär i). Sista dagen i stugan slog alla påskliljorna ut. Lite typiskt tänkte jag. Men, så lyckades jag få med mig blomman hem till Stockholm. Jag som inte brukar vara kompis med blommor fick faktiskt påskliljorna att se lika fina ut när den kom hem!
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin