Said by Josef Frank

Just nu är det mycket på mitt schema. Om några futtiga veckor så byter jag jobb och det är mycket att axla innan jag kan slå ihop och säga hej då. Med det som bakgrund har bloggandet hamnat lite på efterkälken!
Idag kom också min kompis från Japan hem på en snabbvisit och dagen har ägnats till att strosa på Djurgården, fika på Rosendal och så ett besök hos Svenskt Tenn! Bjuder på en Instagrambild från Svenskt Tenn som jag fotade på stående fot med min telefon! Utställningsytan inne i butiken ändras titt som tätt och just nu är den som en hyllning till tapterna från Josef Frank. Tillsammans med de färgglada väggarna så passar det här citatet utmärkt tycker jag! Hoppas att ni har en trevlig lördag!
Foto: Emmelie, via Instagram, emmeliejoh

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Så bra som sagt var!

2012-09-29 @ 23:01:04
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Tesslounge.com | Tess S

Underbart citat.

2012-09-30 @ 11:45:30
URL: http://tesslounge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin