Instagram update

Jag blir mer och mer förtjust i Instagram! Samtliga bilder har jag tagit med min telefon, så ingen systemkamera så långt ögat kan nå och därav också lite sämre kvalitet. Men, en bild sägs ju säga mer än tusen ord och här är en uppdatering från den senaste tiden! Vill du följa mig på instagram hittar du mig som emmeliejoh.
Foto: 1. Morgonpyssel! 2. Svampplockning i stugan 3. Älskar inredningen i den här receptionen till ett av Sveriges större företag 4. Frukost mitt i veckan 5. Min kompis nya, fina kökstapet 6. Nystädat hemma 7. Tur på stan i mina nya leopardfärgade skor 8. Älskar borden i vardagsrummet och funderar om det egentligen ska inskaffas ett til?! 9. Snabbvisit på Room i Stockholm

Kommentarer
Postat av: Linda

Man blir verkligen beroende! Jag vet inte hur många gånger om dagen jag kollar nya inlägg där. :)

Kram

2012-09-22 @ 11:12:08
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Jennica

Hm....det här med att inte ha en iPhone utan en HTC känns bara mer och mer fel.... Jag vill också ha Instagram! :)
Kram Jennica

2012-09-23 @ 11:55:41
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin