Ska jag våga mig på detta tro?

Min första semestervecka går snart mot sitt slut. Det har gått så fort så jag knappt har hunnit blinka. Jag får väl erkänna att jag gjort lite jobb ändå, men mestadels är jag ledig! Jag passar på att laga mat och baka och göra sådant jag bara tycker är roligt! Jag sitter faktiskt och funderar på om jag ska ge mig på att göra vårrullar ikväll. Någon som har provat? Bjuder på en ögonblicksbild från vårt köksbord med boken "Mera halv åtta hos mig" uppslagen. Tydligen ska just detta vara ett favoritrecept hos Recept.nu.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Jag har bara gjort vietnamesiska vårrullar. Lite pilligt, men gott!
www.recept.nu/leila_lindholm/huvudratter/fisk_och_skaldjur/vietnamesiska_varrullar/

Svar: Tack Linda!! Jag provade med ett recept jag hittade. Ska kolla det här med!! Hur har du det? Kramar
Emmelie Johansson

2012-10-19 @ 11:14:44
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Tesslounge.com | Tess S

Oh berätta hur det var att göra och om det var gott =)

2012-10-20 @ 08:27:41
URL: http://tesslounge.com
Postat av: Helene

De där är supergoda!!jag har gjort dem flera gånger. Var noga med att "limma" igen dem längst ut på vårrulledegen bara, med maizena utrört i lite vatten. Annars öppnar de sej under friteringen och allt innehåll hamnar i oljan...
Lycka till!
Helene

Svar: Tusen tack Helene! Det var just detta som hände!! Toppen, detta ska jag verkligen prova! Trevlig helg!
Emmelie
Emmelie Johansson

2012-10-20 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin