Kära tomten

När man tittar efter julklappar till alla andra, då kan man ju inte låta bli att hitta massa saker som man själv vill önska sig av tomten. Så kära tomten, jag tror att jag har varit jätte snäll i år! Detta är ett axplock av min önskelista!
Foto och produkter: Cross pläd av Pia Wallén, Matta Björk med läderkant från Design House Stockholm, Grått fårskinn, Kudde med Estrid Ericson tyg Elefanter från Svenskt Tenn, Crux bricka av Pia Wallén, Wooden Hand från Hay, Hommage tändsticksfodral, Tavla av min favoritkonstnär Lisa Rinnevuo
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken grym önskelista, vill också ha precis allt på den och jag troooor allt jag varit ganska snäll iår också!;)

Tråkigt att vi inte ses i helgen men vi får få till och ses en annan gång ist. Måste ses!:)

Ha en fin helg,
Kram Jenny

2012-11-30 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin