Instagrambomb

Tänkte att det var på tiden att jag bjuder på en "instagrambomb". För er som vill följa mig på Instagram, så hittar ni mig under emmeliejoh. Beskrivning till bilderna hittar ni under bilderna!
Foto: 1. Samlade kottar som jag värmde i ugnen för att göra en krans till stugan. 2. Julen har hittat till skyltfönstret för butiken Room, i PUB-huset. 3. Saffransbullbak i veckan (fantastiskt goda!! recept här) 4. I söndags hejade vi för fullt framför TV och tittade på min sambos bror som åkte sprinten 5. Jag har slitit med förskylning och har försökt att "hänga i" 6. Dekoration på byrån i stugan 7. Hos H&M Home och jag börjar faktiskt längta efter snö 8. Inramat och klar i stugan 9. Födelsedagspaket som kom ändra från Japan. Tack igen underbara Lotta!

Kommentarer
Postat av: Tess S [ninatess.com]

Superfina bilder.
kram // tess.

fd. tesslounge.com

2012-11-23 @ 10:06:15
URL: http://blog.ninatess.com
Postat av: Victoria

Fina bilder:)
Ha en mysig helg!
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2012-11-24 @ 10:01:55
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se
Postat av: Malin ~ Inredning och mycket annat

Hittade till din blogg idag och blev helt förälskad efter att ha bläddrat ner och sett några inlägg. Jag har lagt till en länk på menyraden till dig i min egna blogg och lagt till dig på instagram, kul med massor av inspiration!! :)

2012-11-26 @ 16:07:33
URL: http://malinlindstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin