Tänk vad man kan göra med lite färg

Har ni tänkt på så mycket man kan förändra med lite färg? När jag (som vanligt) Hemnet-knarkade lite så fick jag syn på en reklam från Beckers. När jag tittade lite vidare så hittade jag flera härliga bilder på deras hemsida och ibland blir man faktiskt lite förvånad över hur mycket man faktiskt kan måla om!

Foto: Beckers
Här är både plankorna och krukorna målade i en gråsvart skala. Men det som jag tyckte var lite extra roligt är spaden. Ser ni den? Både spaden och korgen är målade i hallonröd. Lite kul! Inte har jag tänkt på att man kan måla en spade!

Foto: Beckers
Här är bordet målat randigt i syrenlila och pistagegrön. På den här bilden tycker jag också det är lite roligt att brickan är målad! Japp, den är målad i samma färg fast en metallfärg för att få rätta glansen.

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Älskar den första bilden, det ser jättemysigt ut! Jag samlar altaninspiration så den bilden går direkt ner i min mapp för det!

Kram

2012-05-30 @ 23:41:30
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tänk så mycket lite färg kan göra!! Spaden va ju riktigt fin, för de är ju så himla tråkiga annars. Kanske ska gå loss med penseln på alla våra spadar hihi :) Och jag tänkte genast på sopborsten, den är ju också så trist. Ja detta ska jag absolut fundera på. Tack för tipset! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2012-05-31 @ 08:10:33
URL: http://Http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin