TÄVLING med MR PERSWALL AVSLUTAD

Nu är tävlingen som jag har haft med Mr Perswall avslutad. Tack alla ni som varit med och tävlat och stort tack för er kreativitet och alla bra idéer som ni har kommit med!

Mr Perwall har utsett en vinnare, Pernilla. Med motiveringen
Hon ”tänker utan för boxen”, igenom att slå in spikar på plankorna skapar hon en vägg som är både snygg och funktionell, en humoristisk avslutning satte pricken över i:et.
 
Pernilla gav ett väldigt härligt svar på frågan:
"Om du skulle skriva egen text i fototapeten Signpole, vad skulle du skriva då?"
Pernilla skrev att hon skulle "skriva veckans alla dagar och slå en spik i varje planka för att sedan hänga veckans alla outfits på. Då kunde jag bergis sova en halvtimma extra om morgonen".
Stort grattis till Pernilla!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag blev så himla glad! Tack! Nu ska jag starta morgonen med att mäta väggen här...

2012-07-28 @ 08:25:02
URL: http://www.dagny.blogg.se
Postat av: Linn

Vilken toppenidé! Så klockren att jag önskar att jag kommit på den själv...

2012-07-29 @ 11:30:46
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin