Naturliga lampor

Efter det här inlägget så fastnade jag helt i tanken på en naturfärgad lampa. Tänk ett par fina trägolv och så en naturfärgad lampa. Mumma! Jag frågade om någon visste vart den här lampan kom ifrån. Med lite efterforskning tror jag att det är By Rydéns Oriental Teak. Tipstack till Jelene som tipsade om en liknande variant som finns här.

Foto: Böja, lampa i rotting 599,- hos IKEA, Octo 4240, björk natur, tillverkad av Secto Design. 6129,- hos Dannys Home, Take Away lampa från Källemo, 960,- hos Rum21, IKEA PS Väva, 699,- från IKEA, By Rydens Oriental Tak, 1830,- hos Uttaget belysning, Globen Twist Liten, 927,- från Uttaget belysning

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina lampor!



Åh stackare, va trist att du är sjuk! Hoppas du kryar på dig snabbt igen!

Nej jag har inte köpt någon av jeansen än. Jag är lite sugen på de ljusrosa. Tänkte prova dem någon dag och se om jag gillar dem på.

Ja eller hur va klänningarna sockersöta!! Skulle kunna köpa dem allihop! Rutstore har så mycket fint! Ha en mysig kväll och krya på dig! Kramar

2012-02-28 @ 19:45:14
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Men!! Vart tog min långa kommentar vägen??

Stackare som är sjuk! Hoppas att du kryar på dig snabbt! Se till att vila massor!

Nej jag har inte köpt några av jeansen än. Är sugen på de ljusrosa och tänkte prova dem nån dag och se om jag gillar dem på.

Ja eller hur va klänningarna sockersöta!! Jag hade kunna köpa dem allihop på en gång! Rutstore har verkligen mycket fint!

Nej nu ska jag lägga barnen. Hoppas denna kommentar kommer fram! Kramar!

2012-02-28 @ 19:49:35
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: CAMILLA

ååå så fina!

2012-02-28 @ 21:16:54
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin