Le fierbois

Åh, vad jag älskar helger! Lördagen ägnades till storstädning. Och då menar jag storstädning, ner på torka-lister-med-trasa-städning nivå. Så det var helt fantastiskt att vakna idag till ett riktigt rent och fint hem! Efter ett morgonpass på gymmet (så här duktig är jag långt ifrån jämt) sprang jag förbi Fabrique och köpte färskt bröd, men fick även lust att testa en av de franska yoghurtarna från franska le fierbois. Mums-fillibabba! Rekommenderas varmt som helglyx! Hoppas att ni får en jätte bra söndag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter underbart!

Själv sitter jag, lite småbitter, och önskar jag var frisk så jag kunde träna. Min planering gick åt fanders då jag vakande sjuk.

Lite god mat och städning får det bli istället.



Kram

2012-02-19 @ 12:54:02
URL: http://brakatarina.se
Postat av: anna almighty

det verkar som jag inte är den enda som är sjuk.. (läste ovan)



den yoghurten skulle man inte tacka nej till, lät gott!

2012-02-19 @ 19:11:06
URL: http://sannaunderanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin