Nytt bullbak, med en liten omarbetning

För ett tag sedan bakade jag några saffransbullar (som jag varmt kan rekommendera). De var helt fantastiskt goda! För några dagar sedan tänkte jag göra en till sats med bullar, men eftersom min mamma inte är så förtjust i kardemumma så ändrade jag lite i receptet. Istället för kardemumma i och på bullarna så tog jag vaniljsocker i bullarna och pärlsocker på. De blev också väldigt goda och är ett bra tips om det är någon mer som inte är så förtjust i kardemumma. Receptet, och mitt förra inlägg hittar ni här.
Foto: Emmelie
 

Kommentarer
Postat av: Rosanna

ser jätte gott ut!!

2012-12-29 @ 19:53:21
URL: http://Rosannaaa.blogg.se
Postat av: Natalie

Så fint kakfat!! var har du köpt det? vill också ha!

2013-01-02 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin