Bröllopsfirande och härligt vandrarhem

Efter en lång resa har vi äntligen landat hemma i vår lägenhet igen. Det känns nästan lite knepigt att komma hem efter att ha varit borta i drygt två veckor, men, jag klagar inte, det känns också riktigt skönt! Gårdagens bröllop bjöd på en fantastiskt eftermiddag och kväll och framförallt var det riktigt roligt att träffa alla gamla barndomsvänner man inte hinner se så ofta.
Tänkte passa på att ge ett litet "västkusttips". Vi övernattade nämligen på Tofta gård (vandrarhem), som var en lite pärla vid kusten. I en härlig miljö låg det röda, herrgårdsliknande vandrarhemmet. Passar perfekt för övernattning en helg och jag blev allt lite sugen att åka tillbaka senare i år och prova deras skaldjursbuffe. Nu låter det nästan som jag har blivit betald för att göra reklam, men icke-sa-nicke, sådant tar jag inte emot utan detta är helt av eget tycke!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter som en underbar kväll och det ser vackert ut! Västkusten vill jag tillbaka till snarast. Var för länge sedan nu.
Kramar

2012-08-26 @ 19:24:45
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin