Hus till salu

Jag har haft lite problem med min uppkoppling några dagar här i London och när jag väl har fått tid att skriva så har det inte fungerat. Men ack, den som ger sig - idag är jag igång igen! Idag strålar också solen och regnet (som har hälsat på varje dag) tycks vara långt bort idag. När jag är på nya platser är jag alltid lite nyfiken på vad hus kostar och hur det ser ut innanför "skalet". Här är ett hus jag fick syn på i ett mäklarfönster igår. Inte det billigaste (drygt 20 milj SEK), men visst är det typiskt engelskt!?
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Martina - mamma till Novalee & Haylee

Åh bara älskar såna där spiraltrappor!!

2012-08-13 @ 10:33:36
URL: http://hallonmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin