Skummbolsfirande

Det har varit mycket att göra den sista tiden, men i dagarna har det äntligen blivit offentligt att jag ska ta mig ann nya utmaningar! Det är alltid med en blandning av sorg man lämnar det gamla bakom sig, men samtidigt ser fram emot framtiden och nya utmaningar! Imorse fick jag också flera meddelanden om att några hade sett min trendrapport för 2013 i Falkenbergsposten! Jätte kul! Jag ska se om jag kan visa er ett litet utkast här sedan. Tills dess hittar ni den här. Nu firar jag istället med en skummboll och så tänker jag "fasiken" gå och lägga mig i tid! 
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Iris //inredningskaos

Vad spännande :) Grattis till nya utmaningar!
(och ja jag har faktiskt ändrat headern på bloggen, kul att du gillade det!)

kram /iris

2012-09-20 @ 21:59:51
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Louise!!

Åhhhhhhhh, stolt jag är över dig i ett fiiint reportage!!! :) Jaaa, åklart stolt över nya jobeb tmed, det vet du ju! :)Kram vännen!

2012-09-21 @ 15:29:17
Postat av: Jennica

Grattis till nya jobbet! Det låter ju superspännande!
Lycka till!
// Jennica

2012-09-21 @ 17:26:48
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.comw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin