Upp i ottan eller inte

Jag kan inte helt bestämma mig om jag ska eller inte ska gå upp riktigt tidigt i ottan och rida imorgon. Antingen får det blir riktigt, riktigt tidig, eller så blir det stallet för hela slanten efter jobbet. Jag kanske inte helt bestämmer mig förrän jag sätter väckarklockan?! Tänk om jag kunde få gå upp och vakna upp till den här miljön, då lovar jag att jag sätter klockan riktigt, riktigt tidigt. Nu är det här huset till salu, men tyvärr har jag inte 26 miljoner i bakfikan! Attan också!

Foto: Skeppsholmen Fastighetsmäkleri

Kommentarer
Postat av: Katarina

känns skönt att veta att jag inte är ensam om detta med pengar haha :D

Rida i ottan låter väldigt mysigt!

2012-04-22 @ 21:10:17
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin