Surdegsbröd - en del av inredningen

En liten "sak" som jag såg gömdes både här och där i flera montrar på Formex, var surdegsbröd! Ja, surdegsbrödet såg ut att bokstavligt talat ha vandrat in och blivit en del av inredningen. När jag tittade igenom mina bilder insåg jag att jag hade fotat både 1, 2, 3 och ja, 5 olika surdegsbröd inne hos olika företag.
Surdegstrenden tycks helt enkelt ha tagit sig till nya nivåer. Jag har faktiskt blivit lite fast i trenden. Inte enbart för att jag tycker att det är gott att äta, men också otroligt roligt att baka. Dock har min kära surdeg blivit lite väl sur över sommaren. Men nu när hösten knackar på dörren tror jag allt att jag ska ta tag i det igen och sätta en ny sur deg!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Louise!

ja, jag har ju ingen aning om hur man gör surdegsbröd själv, men hemskanes gott e d! :)

2011-09-06 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin