Loppis idag på alla IKEA varuhus

Med ett tipstack till Lina så kan jag tipsa om att idag, lördagen den 3 september, har alla IKEA varuhus i Sverige (utan Helsingborg) loppis på sina parkeringsplatser. Det är mellan 09.00 och 15.00 som det anordnas loppis på parkeringarna utanför alla varuhus förutom i Helsingborg. Detta gör de för att fira deras nya Köp & Sälj tjänst för begagnade produkter. Från och med lördag fortsätter sedan loppisen på IKEAs Livet Hemma och det är medlemmar som kan köpa och sälja begagnade produkter från IKEA. Den här tjänsten är ett samarbete mellan IKEA och Blocket och medlemmar i IKEA FAMILY annonserar gratis. Alla annonser på Blocket med produkter från IKEA kommer att synas på Livet Hemma och vice versa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där skulle man ha varit jut!

2011-09-03 @ 13:32:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sofia

Åh nej, varför såg jag detta först nu? Jag vet att jag missade den förra året o så har jag tänkt att jag ska dit det här året, men tydligen inte. Men nästa år, då jävlar!!

2011-09-07 @ 09:01:51
URL: http://ekstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin