Sveriges vackraste lokal?!

Igår kväll var jag på en tillställning på Stadshuset. Jag fångade en bild med min halvkrångliga telefon som inte heller lyckas fånga hur fin lokalen faktiskt är. För väl inne i Stadshuset funderade jag på om Sverige har någon vackrare byggnad, för vilken fantastiskt lokal. Visst har jag sett den på tv från Nobelfesten och andra tillställningar men det har inte helt gett samma känsla som det var, att stå mitt där inne. Så ett litet inlägg får det bli, med en liten halv-bra bild! Men snart får ni ju ser mer av den vackra lokalen på tv, för det är ju inte så lång tid kvar til Nobelpriset!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, där vill man fotografera lite :D

2011-11-20 @ 13:12:15
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åh kul, då måste du ha varit på samma tillställning som min mamma och pappa. SBF 75 års fest? :)

2011-11-21 @ 12:41:20
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin