Gör en egen tavla

Jag har alltid varit lite förtjust i citat och tänkvärda ordspråk. Jag minns när jag var yngre så samlade jag på mig massa tänkvärda ordfraser och satte dom i en pärm. Men ordspråkstrenden har verkligen kommit med storm de senaste åren och jag skulle nog kunna säga att man nästan varje dag ser en tavla med något ord, en tänkvärd mening eller ett citat. Om du har en låttext eller något annat textstycke som ligger dig extra varmt om hjärtat så kan du göra en egen tavla. Här har jag skrivit ut ett citat som jag tycker extra mycket om. Jag skapade en färgad ruta (svart) i ett word dokument. I rutan så skrev jag mitt citat och valde ett typsnitt som jag tyckte blev bra. Sedan skrev jag ut det och ramade in pappret. Just den här tavlan har jag faktiskt ställt på toaletten (av alla ställen). Vem är det som säger att man inte kan piggas upp av en tavla även på toa?
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Hedvig

vilket bra citat!

2011-04-03 @ 15:50:59
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin