Hästarnas huvudkontor

Det är lite långt mellan inläggen just nu för jag befinner mig nere i södra Skåne på jobb. Falsterbo Horse Show är en av de mer hektiska veckorna i mitt jobb och det är ofta slutklämmen innan semestern. Eftersom jag är omringad av hästar här nere tänkte jag att ett litet inlägg i hästens tecken skulle passa. Det internationella Ridsportförbundet, FEI har nämligen relativt nyligen fått nya lokaler. Huvudkontoret ligger i Lausanne, Schweiz har legat på samma ställe sedan 1991.Prinsessan Haya (ordförande för FEI) har drivit ombyggnaden och donerade också en stor summa pengar för att göra den möjlig.

Foto: FEI Press

Kommentarer
Postat av: Tina Dalemo

Du är så välkommen till skåne så :) Falsterbo Horse Show är verkligen en upplevelse. Kom in om vår utställningbutik i helsingborg vetja om du hinner :) (Kan ta IKEA och Väla samtidigt då det ligger precis "runt knuten").

2011-07-08 @ 10:10:31
URL: http://blogg.skanskabyggvaror.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, vad gör du på Falsterbo Horse Show? :)

2011-07-08 @ 11:40:32
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin