Comfort Hotel Malmö

Det kändes faktiskt nästan som jag var en av de allra första som fick sova på nya Comfort Hotel i Malmö. 11 januari 2011 slog de upp dörrarna för det totalt nyrenoverade hotellet. Inför handbollsmatchen i söndags så bokade vi in oss på det här helt "purfärska" hotellet. Inspirationen till hotellet kommer ifrån citizenM i Amsterdam, Mama Shelter i Paris och Roger Smith Hotel i New York och med sina 293 rum är hotellet det största i Malmö. Jag kan också tipsa om att du kan bo här till lågpris vissa dagar (299,- per natt). Snyggt till ett billigt pris!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Åh det ska jag komma ihåg nästa gång jag besöker Malmö.

2011-01-31 @ 23:19:09
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com
Postat av: LissenTo

Det är inte ofta jag bor på hotell. Med det är priset så kunde man lyxa till en helg. Just det här är för långt bort.



Men far till fjällen och bor i lägenhet till helgen.

Mysigt det också.



Ha det gott.//Lissen

2011-02-01 @ 19:07:32
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin